x zwiń

Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej.
Sprawdź cel, warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityce Prywatności.

Zwroty, wymiana, reklamacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Z przepisów prawa: wg Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, art. 27. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art.34 ust. 2 i art. 35.


Prawo dodatkowe oferowane przez sklep:
Klienci sklepu działającego pod adresem www.ekolight.pl mają prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 30 dni od otrzymania przesyłki- jest to zasada tylko dla naszych Klientów, która różni od ogólnych zasad zwrotów. Nie ogranicza to jednak prawa ustawowego wg ustawy z 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)

  1. Kupujący nie ponosi kosztów zwrotu towaru- firma Unlimited wysyła po odbiór swojego kuriera.
  2. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  3. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
  4. Zwroty rozpatrywane i realizowane są w ciągu 14 dni.
  5. Skutkiem odstąpienie od umowy jest zwrot pieniędzy w stanie niezmienionym za zamówienie na wskazany przez Klienta rachunek bankowy (nie później niż w terminie czternastu dni).
  6. Adres do zwrotu towaru oraz przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy: Jakub Krzystyniak Unlimited, oś. Oleksówki 41b, 34-400 Nowy Targ
  7. Prawo odstąpienia od umowy:
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas: Jakub Krzystyniak Unlimited, oś.Oleksówki 41b, 34-400 Nowy Targ, tel. 664 243 552, mail biuro@ezarowki.pl; o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z poniższego wzoru formularza odstąpienia od umowy, ale nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres biuro@ezarowki.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu przelewu bankowego.
  1. http://files.ezarowki.pl/protokol.docx pod tym linkiem znajduje się protokół zwrotu towaru – odstąpienie od umowy. Uzupełniony protokół należy wysłać na nasz adres mailowy lub z czytelnym podpisem przesłać go razem ze zwracanym towarem

WYMIANA

  1. Chęć wymiany należy zgłosić do 10 dni (wypełnić i wysłać drogą elektroniczną formularz wymiany lub zgłosić telefonicznie), natomiast produkt należy odesłać do 14 dni od otrzymania przesyłki. Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany (w przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji!).
  2. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
  3. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  4. Produkty powinno być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone.
  5. Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
  6. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.
  7. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych bez uprzedniej konsultacji, czyli wypełnienia i wysłania formularza.
  8. Adres do wymiany: Jakub Krzystyniak Unlimited, oś. Oleksówki 41b, 34-400 Nowy Targ

REKLAMACJE

  1. Gwarancja na wszystkie produkty wynosi 24 miesiące.
  2. Kupujący nie ponosi kosztów odesłania towaru reklamowanego w ciągu 30 dni od otrzymania towaru- firma Jakub Krzystyniak Unlimited wysyła po towar swojego kuriera. Po upływie 30 dni Kupujący wysyła reklamowany towar na swój koszt.
  3. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  4. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.
  5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.
  6. W pierwszej kolejności towar jest naprawiany lub wymieniany na nowy, wolny od wad. W szczególnych przypadkach, po uzgodnieniu z Kupującym , zwracane są pieniądze za zakup.
  7. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  8. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
  9. Adres do reklamacji: Jakub Krzystyniak Unlimited, oś. Oleksówki 41b, 34-400 Nowy Targ
  10. http://files.ezarowki.pl/reklamacja.docx pod tym linkiem znajduje się protokół zgłoszenia reklamacji.
trustedshops