Marketing, a lotto

Marketing nie ogranicza się do sfery gospodarki i powinien kształtować postępowanie lekarzy, prawników, pracowników naukowych, pisarzy, pracowników kultury a także działalność jednostek administracji i organizacji społecznych. Marketing określa styl tak zwanego zaspokajania potrzeb oraz wpływa na styl życia. Jest to zatem podstawą rozwoju przedsiębiorczości czy gospodarki. W związku z czym marketing jest kluczem do odnoszenia sukcesów w wielu dziedzinach, zwłaszcza sukcesów na rynku. Marketing należy uważać za sposób myślenia i system działania przedsiębiorczego, które nabywcę i rynek stawia w centrum procesów produkcyjnych i handlowych oraz za koncepcję odnoszenia sukcesów na rynku dzięki zapewnieniu nabywcom satysfakcji z kupowanych produktów.

 

Marketing nie jest jednym z kolejnych pomysłów na zwiększenie skuteczności, czy efektywności firmy. Idea marketingu wymaga gruntownej rewizji zarządzania firmą. Stanowi ona zarówno ogólną filozofię działania, jak też propozycje szczegółowych rozwiązań w działaniu bieżącym. Współczesne firmy, odnoszące sukcesy ekonomiczne, nie są po prostu producentami, czy dostawcami określonych towarów, czy usług; są one raczej instytucjami marketingowymi. Jednym z przykładów współczesnego marketingu są liczne gry liczbowe, więc warto jest zacząć śledzić wyniki lotto.